نورانورا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

حسی به رنگ آسمان

عشقم تو دلم نشسته!

1390/4/9 23:56
نویسنده : مانيا
1,412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان... عسل مامان ...خوبی گلکم؟

مامانی من سه شنبه ی این هفته رفتم آزمایشگاه نیلو. تست خون غربالگری واسه سه ماهه اول دادم. فرداش هم رفتم سونو گرافی ان تی. نتیجه سونو رو هم بردم برای آزمایشگاه نیلو تا شنبه برم جوابو بگیرم.

مامانی توام مثل من خوابالویی؟؟؟ توی سونو هیچی تکون نمی خوردی. خانم دکتر به من می گفت سرفه کن. اما تو بازم وول نمی زدی! تا اینکه خانم دکتر واسعی گفت برو بیرون یه قدم بزن یه چیز شیرین بخور. بعد از یک ربع تا بیست دقیقه دوباره برگرد. منم اینکارارو کردم و تو بعش دیگه تکون خوردی تا خانوم دکتر تونست تو رو خوب ببینه!

راستی خوشگلم امروز دماغتو دیدم!!! یعنی صورت خوشگلت شکل گرفته؟ راستی از صفحه مونیتور فیلم هم گرفتم. الان از یکی از صحنه هاش یه عکس گرفتم. نگاهش کن:

 عکس سونوی نخودی

ببین چه جوری انگار نشستی! البته چون کسی همراهم نبود و خودم در حال خوابیده فیلم گرفتم یه کمی فیلمش کجه! ولی خب بازم خوبه از هیچی بهتره!!!

بابایی از روی فیلمه سونو می گفت شبیه اونی!!! آره مامان؟؟ شبیه بابایی داری می شی؟

خانم دکتر گفت هنوز جنسیتت معلوم نیست. ولی گفت همه چیز خوبه و تازه معده و مثانه ات هم داره کار می کنه!

عزیز دلم مامان خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت داره.

پی نوشت: دیدی بابایی برات یک پست نوشته؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زیبا
10 تیر 90 2:14
سلام . من زیبا هستم . وبلاگ من در مورد زیبا سازی است . اگر می خوای هیچ وقت با عکس های ضربدر شده توی وبلاگت مواجه نشی . اگر می خوای وبلاگ زیبایی داشته باشی . حتما به وبلاگ من بیا . این پیام به صورت خودکار ارسال نشده . خودم شخصا وبلاگ تو رو پیدا کردم و خواستم که خودم رو بهت معرفی کنم . اگر به وبلاگم اومدی و ازش خوشت اومد می تونی منو با عنوان ویلاگم .•* زیبــــــا ســـــاز بـــرای مــــــا *•. لینک کنی و اگر هم تمایل داشتی که منم لینکت کنم حتما بهم خبر بده . حضور همیشگی ات و نظرات خوبت باعث دلگرمی من برای ادامه کارمه پس بهم سر بزن . با شرکت تو نظر سنجی هام وبلاگم رو به سمت مورد علاقه خودت هدایت کن . منتظر انتقادات و پیشنهاداتت هستم . اگر از وبلاگم خوشت اومد می تونی به بقیه دوستانت هم آدرس وبلاگم رو بدی . با حضور فعالت توی وبلاگم ( تعداد نظراتت برای پست های من ) از طرف من یک هدیه ( تصاویر زیبا سازی ) دریافت میکنی که فقط مخصوص خودت و وبلاگت است . بازم میگم این یه پیام تبلیغاتی نیست . امیدوارم که وبلاگت هیچ وقت تعطیل نشه و همیشه انگیزه ای برای ادامه ی کارت داشته باشی . موفق باشی .
مامان ابوالفضل
10 تیر 90 19:23
سلام الهی چه ناز امیدوارم که سلامت باشین خیلی وقته که لینکت کردم خوشحال می شم از دوستات باشم
دانيال
13 تیر 90 12:03
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
بهاره
13 تیر 90 13:12
سلام مامان مهربون
من تازه 2 ماهم تموم شده رفتم تو 3 ماه الان بايد برم آزمايش غربال گري فقط مي خواستم لطفاً تلفن نيلو را به من بديد
دكترم بايد بنويسه آزمايش را؟؟؟
اميدوارم ني ني شما با سلامتي به دنيا بياد و آرزوي موفقيت براي خانواده شما را دارم
التماس دعا


آره عزیزم دکتر باید بنویسه. اینم شماره نیلو: 88208442
faeqeh
16 تیر 90 17:00
یادش بخیر چقدر هیجان انگیز بود
آزی
21 تیر 90 13:53
سلام نی نی منم زمستونیه( یعنی دی به دنیا میاد) . خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنی.
دانيال
28 تیر 90 13:22
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني