نورانورا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

حسی به رنگ آسمان

داری بزرگ میشی

1390/5/1 3:37
نویسنده : مانيا
930 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ مامانی و بابایی سلام...

دخمل گلم/ پسمل نازم چطوره؟ توی دل مامان خوش میگذره؟؟

مامانی من دیگه الان تقریبا می تونم بفهمم تو دختری یا پسر! آخه یک هفته دیگه چهار ماهمون تموم می شه. یعنی اگه برم سونوگرافی معلوم میشه! اما نمی رم! یعنی 9 مرداد پیش خانوم دکتر کاشانی زاده نوبت دارم که منتظر می مونم خودش بهم بگه کی برم...راستی در مورد دکترت هیچی بهت نگفتم؟ اینقدر خانوم ماهیه که نگو. خیلی گله. خیلی به دلم نشست و ازش خوشم اومده.. یک کمی آروم شدم.

جواب آزمایش غربالگریت هم خوب بود. خدا رو شکر. مطمئنم که به امید خدا یک نی نی ناز و سالم از هر جهت توی دلم نشسته و امید زندگی من و باباییش شده...

راستی... من و بابایی داریم کم کم روی اسم شما فکر می کنیم. هم اسم دختر و هم اسم پسر. فقط معطلیم که جنسیتت رو بفهمیم و دیگه قطعیش کنیم! حالا که بهت نمی گم چی تو ذهنمونه! هر وقت قطعی شد به خوشگل گلم خبر می دم... باشه؟ یه چیز دیگه. داریم دکوراسیون خونه رو هم عوض می کنیم. واسه اینکه توی اتاق خوابمون وسایلهای نخودی فسقلیمون جا بشه. می خوام قبل از ماه رمضون تمومش کنم.آخه مامانی! یک هفته دیگه ماه مبارک رمضان با همه قشنگی هاش شروع میشه. بعدش دیگه بابایی روزه میگیره و نمی تونه کمکم کنه. آخه سختشه. جون نداره بنده خدا. اما مامانی نمی تونه امسال به خاطر جوونه قشنگ توی دلش روزه بگیره. اما عوضش یه عالمه برات دعا می کنم. بابایی رفته کلی راجع به تخت و کمد و این چیزا برات تحقیق کرده. فکر کنم مدل تخت و کمدهایی که واسه کودک توی اینترنت دیده بیشتر از همه خودشو ذوق زده کرده! انگاری که خودشم دلش می خواد!!

بابایی خبرتو زیاد میگیره ها! هی می یاد جلو و سلام میکنه صداشو می شنوی؟!

دیگه جونم برات بگه که نی نی خاله احتمالا تا دو هفته دیگه دنیا می یاد. وای خدا! خیلی منتظرشم. یک کم سرم گرم می شه و گذشت زمان برام سریعتر می شه. دعا کن نی نیش راحت و آسون و بی دردسر بدنیا بیاد که خاله یی اذیت نشه...

گل گلی یه دعای دیگه هم بکن! اینکه تو ماه رمضون قسمتمون بشه با بابابی و چند تا از دوستامون که بعدا عموها و خاله های تو می شن، بریم مشهد... آخه نذر داریم. تا 8 سال بعد از ازدواجمون باید سالی یکبار بریم.

احتمالا یکی دو هفته دیگه می یام خبر می دم که جنسیتت رو فهمیدم خوشگلم...

مامان خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت داره...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)