نورانورا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

حسی به رنگ آسمان

پست سفارشی هدیه به خانه ما

1390/9/26 16:56
نویسنده : مانيا
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با مامانت حرف می زدیم. من می گفتم همانطور که خدا ملکی را به قبض روح بشر مامور کرده است، یحتمل فرشته ای هم برای تحویل روح به جسم جنین می فرستد. مامانت اما می گفت: خدا خودش از روحش به انسان حیات می بخشد. فکر می کنم حرفش بیش از حدس من، پایه و اساس دارد... همه این هایی که گفتم و یه خورده حرف‌های بزرگونه بود، یعنی اینکه..
تو هدیه خدایی، که فرستاده شده ای به خانه ی ما
یعنی..
تو امانت خدایی که یادمان باشد که خدای مهربانی داریم
یعنی..
قربونت بشیم کوچولوی نازنین...قلب

امضا: بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

جغله كوچولو
26 آذر 90 15:04
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.
مانیا
26 آذر 90 16:07
اصلنش هم هرچی بابایی بگه همونه
هانیه
30 آذر 90 11:07
نخیر! هر چی دوست جونم بگه همونه!
هانیه
30 آذر 90 11:08
در ضمنم دوست جون جان! من از همون اول اینجا رو پیدا کرده بودم! خوب حرفای مادر دخترونه‌ی عمومی‌تون رو ما خوندیم از اولش دیگه! نمی‌خوای نخونیم!!
مانیا
1 دی 90 3:10
خب پس چرا تا حالا کامنت نمی زاشتی؟؟؟ اون روزی می گفتی اسمشو یادم رفته و.... نه بابا وقتی اینجا دارم می نویسم یعنی شماها هم فعلا می تونید بخونید! هر وقت دیگه خیلی خصوصی شد خصوصیش می کنم ناراحت نباش! ولی بازم هرچی بابایی بگه!