نورانورا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

حسی به رنگ آسمان

غصه نخور!

1390/3/23 12:26
نویسنده : مانيا
829 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم...

ببخشید امروز خیلی اذیتت کردم. دلم گرفته بود و گریه کردم... البته همه اش به تو میگفتم که خوب باشی و آروم. آخه می دونی مامان می تونه! مامان می تونه از پس همه چی بربیاد. تو نباید غصه بخوری. اگه دلش هم بگیره خدا هست، کمکش میکنه. تنها نمی مونه. می دونی گلم! من و تو همیشه خدا رو داریم. واسه همین نباید غصه بخوریم. خدا دستش مرهم قلبه آدمه. خیلی هم دوستمون داره. مطمئنم همین الانش تو رو بیشتر از من دوست داره، مطمئنم. با اینکه من اینهمه عاشقتم. و ممکنه حتی منو دعوا کنه چرا تو رو اذیت میکنم...

عزیزکم می آی تو این دنیا و میبینی چه خبرا تو این دنیا هست. ولی توی شلوغی و غوغا و همهمه ی این دنیا هیچ وقت اونی که تو رو به من داده رو فراموش نکن... اونه که از همه بیشتر دوستت داره و از همه بیشتر بهت کمک میکنه.... هیچ وقت فراموشش نکن...

عزیزدلم مامان خیلی خیلی خیلی دوستت داره...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
28 خرداد 90 18:25
امیدوارم وقتی به این دنیا میاد به غیر از خوبی و خوشی و شادی چیزی نبینه