نورانورا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

حسی به رنگ آسمان

حرف اولم

1390/3/9 21:19
نویسنده : مانيا
667 بازدید
اشتراک گذاری

به نام دوست... به نام خدای مهربون

بگذار از اینجا شروع کنم! من دیروز تازه واسه اولین بار حست کردم! شاید دوماهی باشه مهمان درون منی اما... دیروز که صدای قلب کوچیکتو شنیدم و بدنم به عرق سرد نشست و چشمام به اشک گرم... اونوقت بود که برای اولین بار با همه وجودم حس کردم بدنم و وجودم و روحم و قلبم میزبان یک میهمان عزیز و کوچک است...

تجربه خیلی قشنگی بود. نمی دونم دختری یا پسر تا بهت بگم ایشالا خودت این حس رو تجربه کنی...

مامان اینجا رو واسه تو و برای تو می نویسه. تا وقتی که بتونی بخونیش خیلی طول میکشه عزیز دلم... اما یادگاری می مونه...تا خدا چی بخواد...

ایشالا که تا الان خواسته تا آخرش هم بخواد و من تو خیلی خیلی زیاد بتونیم پیش هم باشیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هاله مامان ترمه
9 خرداد 90 19:30
moooobarake azizam تا میتونی لذت ببر از همه لحظه هات ولی یادت باشه همه جوره باید از خودت و نی نیت مراقبت کنی مخصوصا موبایل رو از خودت حداقل 2 -3 متری دور نگه دار
FARIBA
9 خرداد 90 19:49
KHOSHHALAM BARAT AZIZAM.AREZO MIKONAM SALAMAT BASHE.
شکوفا وخاله اینقه
9 خرداد 90 19:49
ایشالا به سلامتی بیاد.از حالا قدمش مبارک.
ساناز60
9 خرداد 90 20:57
مانیا جون..حست فوق العاده زیبا بود...منم فردا واسه شنیدن این صدا منتظرم...امیدوارم بتونم حس زیبای تو رو تجربه کنم... برات دعا میکنم نی نی نازت هیچوقت تنهات نذاره عزیزم...
مانیا
9 خرداد 90 21:00
خوب شد گفتیا! من موبایل بعضی وقتا رو شیکمم هم می زارم!!!
نازنین نرگس نفس مامان
9 خرداد 90 21:05
مبارکه مبارکه ایشالا این دوران رو به خوبی و به سادگی پشت سر بگذارید
الهام
10 خرداد 90 0:23
سلام.مانیا جان..پیشاپیش قدم نورسیده تو بهت تبریک میگم.ایشالله همیشه خودت ونی نی تو را هیت سالم وتندرست باشید
مامان ابوالفضل
28 خرداد 90 18:29
سلام مامانی بهت تبریک می گم که این همه با احساس منتظر فرشته ی کوچولوت هستی با اجازت لینکت می کنم